Figyelemmel a 2002/58/EK irányelvre és a 2011. évi CXII. (infotörvény) törvényben foglaltakra, fel kell hívnunk figyelmét arra, hogy az oldal úgynevezett „Cookie”-kat (sütiket) használ. A Cookiek apró, teljesen veszélytelen fájlok, melyeket a Weboldal helyez el az Ön gépén, hogy felhasználási szokásait tárolva tegye könnyebbé Ön számára a böngészést. A Cookie-kat letilthatja böngészője beállításában. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve az „Engedélyezem” gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát. További információk Engedélyezem
Termékek Menü

Elad Hadar: Marketing Románc

Ár:
4.950 Ft
2.990 Ft
Kedvezmény: 40%

Elad Hadar zseniális ötletgyáros, kifogyhatatlan inspiráció forrás a marketing területén. Ez a könyve azért különleges, mert nem csak a marketingről szól, hanem arról is, hogyan segít egy barátjának párt találni a marketing, PR és cégvezetési szabályok segítségével. Meglepő? Pedig ami működik az üzletben, az működik a magánéletben is.

Ha fejleszteni szeretnéd a céged marketingjét, muszáj elolvasnod Elad könyvét!

Mennyiség:

Leírás

Hogyan került Elad Hadar Magyarországra?

Igazából az egészről a feleségem, Évi tehet. De ezt csak ma, fél évvel később tudtam meg. Ott indult a történet, hogy tavaly szeptemberben meghívtam Eladot, hogy tartson az ügyfeleimnek egy Online Marketing Bomba tréninget. Nagy volt az érdeklődés a furcsa nevű izraeli előadó iránt. Mindig azt mondtam előtte az ügyfeleimnek, hogy „Gondold csak meg! Még a neve is az, hogy Elad. Hát akkor milyen jó lehet a marketingben. Jó, igaz, hogy egy kicsit Hadar. De úgyis Miklovicz Atosz barátom fogja tolmácsolni magyarra. Ő meg ígérem, hogy nem fog hadarni.”

Meg is tartottuk a kétnapos tréninget Zsámbékon a Szépia Bio Art Hotelben, vagy hetvenfőnyi hallgatósággal. Nagyon jól sikerült. Erdély több városából is jöttek ügyfeleim. A feleségem aztán az esti vacsoránál jött a képbe. Kettesben beszélgettek Eladdal, aki elmesélte neki – amilyen kópé, szerintem nem minden hátsó szándék nélkül –, hogy van egy könyve. És hogy az miről szól.

Az a címe, hogy Marketing románc

Na, Évi, ott azonnal, az én tudtom nélkül, helyettem eldöntötte, hogy ezt a könyvet a Seminar Consultingnak ki kell adnia magyarul. Ezt az akkori, azonnali döntését igazán csak ma vallotta be nekem. Ott, akkor, valahogy úgy tűnt nekem, mintha az én döntésem lett volna az egész. Újból bebizonyosodott, hogy a családban én vagyok a fej. Évi meg a nyak. És hogy a nagy dolgokban én döntök, a kicsikben pedig az asszony. Mondjuk nagy dolog még nem volt. És persze a családban mindig az enyém az utolsó szó: "Igen drágám! Természetesen!"

Félretéve a tréfát, a tréning utáni vasárnapon elvittük Eladot a Kakucs Ringre, mert meg van őrülve az autóversenyzésért. Ott alaposan megnyektetett egy Chevrolet Camaro Transformers Edition 450-et meg egy Ferrari 360 Replica-t. Aztán az estebédnél megbeszéltük a könyvkiadás részleteit. Akkor még nem olvastam magát a könyvet, csak Elad mesélt róla. De nagyon tetszett a könyv alapötlete, a sztorija. Most, hogy már olvastam is a könyvet, még jobban tetszik.

Zseniális, ahogy egy igaz, valóban lezajlott személyes történet segítségével összehozza a párválasztás marketingjét egy cég marketingjével. Ahogy rávilágít arra, hogy egy párkapcsolatot ugyanolyan alapelvek mentén kell felépíteni, felvirágoztatni, majd kiteljesíteni, mint egy üzleti vállalkozást.

Elad élvezetes, párbeszédes formában meséli el, hogyan segített heti egyszeri, vasárnapi baráti beszélgetések sorával egy jóbarátjának abban, hogy profi marketing-, PR- és cégépítési eszközök felhasználásával megtalálja élete párját, és kialakítsa a vele közös sikeres életét.

Az egész olyan, mintha párválasztási és párkapcsolat építési tanácsadás volna. És az is!

De mellette profi cégépítési segédletet kapunk egy profi üzleti tanácsadótól. Hiszen – ahogy én is mindig elmondom a tréningjeimen–, egy család is egy szervezet, az is egy cég. Ugyanolyan vastörvények és alapelvek hatnak mindegyikben.

Míg olvastam a könyvet, sokszor gondoltam arra, hogy a szingli kolléganőim számára kötelezővé teszem az elolvasását. De szívesen tenném kötelező olvasmánnyá bármely cégvezető számára. Akár kezdő vállalkozó, akár már befutott cége van. Még én is sokat tanultam belőle. A könyv hatására lettek elhatározásaim és tennivalóim.

Azért is merném kötelező olvasmánnyá tenni, mert nem valami unalmas, besavanyodott, az élettől elrugaszkodott, doktor-doktorovics, professzor-professzorovics nyelven írt könyvről van szó. Az életből jön! Párbeszédes, élő formában íródott. Benne van Elad vibráló, izgalmas személyisége, életszeretete, jókedve, humora, csibészsége. Benne van sokéves nemzetközi üzleti tanácsadói tapasztalata, és még a vicces figurás nyakkendői is, amiből több mint hetven van neki.

Eladról még annyit, hogy tizenhat évesen otthagyta az iskolát, és saját céget alapított. Izrael országos cselgáncs bajnoka volt. Nemzetközi üzleti tanácsadó cégének mára kilenc országban tizennégy franchise partnere van.

Kedves Barátom! Olvasd örömmel ezt a könyvet! Változtassa meg és tegye jobbá a párkapcsolatodat, a cégedet és az életedet! Jó szórakozást!

Rendeld meg itt!

Kosárba

Szállítási költség: 750 Ft + ÁFA (788 Ft)

Mások ezeket a termékeket is hozzáadták a kosárhoz

Piroska Gyula: Egy hajóban evezünk

Avagy üzenet a főnöködtől

Bestseller motivációs könyv - Már 18 ezer példány felett jár. Román és szlovák nyelvre is lefordították.

  • 1 db
  • 945 Ft
  • Kedvezmény: 0%
  • Szállítási ktg:
    315 Ft
  • 11-50 db
  • 850 Ft
  • Kedvezmény: 10%
  • Szállítási ktg:
    1260 Ft
  • 51-100 db
  • 755 Ft
  • Kedvezmény: 20%
  • Szállítási ktg:
    1260 Ft
  • 101-250 db
  • 660 Ft
  • Kedvezmény: 30%
  • Szállítási ktg:
    1890 Ft
  • 251-500 db
  • 615 Ft
  • Kedvezmény: 30%
  • Szállítási ktg:
    1890 Ft
  • 501-1000 db
  • 565 Ft
  • Kedvezmény: 40%
  • Szállítási ktg:
    1890 Ft
Nettó
945 Ft

Vigyázz! Ez a könyv nem csak a célállítás szabályairól szól!

Akkor meg miről? 52 fejezetben olvashatsz cégvezetési problémákról, melyekre új ötleteket szerzel szórakoztató sztorikon keresztül. Hogyan viszonyulj a munkatársaidhoz, hogy Nálad akarjon dolgozni a legjobb munkaerő?

Hogyan motiválj és hogy kezeld a hibákat? Olvasd el a könyvben

Nettó
4.950 Ft 2.990 Ft

Piroska Gyula: Lökd a kecskét a szakadékba!

Hétzáró gondolataimat többszázezres hírlevél lista olvassa hétvégenként. Ez a könyv egy évnyit tartalmaz belőlük. Rövid, könnyed, szórakoztató, mégis mély gondolatokat átadó írások.

Miről szólnak? Segítenek Neked, mint vezetőnek új nézőpontokat felvenni, hogy minél több eszközöd legyen a céges problémák megoldásához. Ha küzdesz azzal, hogyan találj megfelelő munkaerőt, hogyan kezeld és motiváld az embereidet vagy épp azzal, hogyan érj el nagy célokat és maradj etikus, következetes vezető, akkor hasznos olvasmány lesz Számodra.

 

Nettó
3.950 Ft 2.990 Ft

Piroska Gyula: Zárkózz be a WC-be és énekelj!

De miért? Hogy jobb kedvű légy! Ezt javasolja nekünk Piroska Gyula, a könyv írója, az értékesítési találkozók előtt.

Ez a könyv egy évnyi, főként cégvezetőknek szóló Hétzáró gondolatait tartalmazza. Hatalmas hírlevél listája olvassa hétvégenként őket. Rövid, könnyed, szórakoztató, mégis mély gondolatokat átadó írások. A legjobb megnyitási arányt „Zárkózz be a WC-be, és énekelj!” tárgysorú Hétzáró gondolat hozta. Ezért ez a könyv címe.

Nettó
4.950 Ft 2.990 Ft

Piroska Gyula: Mi közük a kubai luxuskurváknak a vállalkozásodhoz?

Figyelmeztetés Piroska Gyulától: Vigyázat, ebben a cégvezetőknek szóló könyvben nem szemlesütős, rózsaszín bugyis szende szűzlányok hímző szakköréről beszélek, hanem magáról az életről.
Szókimondó és humoros stílusban olyan céges történeteket olvashatsz, amikből 
tanulva jobban tudod irányítani a vállalkozásodat. A könyv írásai lelkesítenek, motiválnak, hogy legyen erőd változtatni

Nettó
2.950 Ft