Figyelemmel a 2002/58/EK irányelvre és a 2011. évi CXII. (infotörvény) törvényben foglaltakra, fel kell hívnunk figyelmét arra, hogy az oldal úgynevezett „Cookie”-kat (sütiket) használ. A Cookiek apró, teljesen veszélytelen fájlok, melyeket a Weboldal helyez el az Ön gépén, hogy felhasználási szokásait tárolva tegye könnyebbé Ön számára a böngészést. A Cookie-kat letilthatja böngészője beállításában. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve az „Engedélyezem” gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát. További információk Engedélyezem
Termékek Menü
0

Összes könyvünk

Piroska Gyula könyvei.
Rendezés:
Nézet:
945 Ft

Kosárba

 

Kedves Vezető Barátom!


Vannak személyzetkezelési problémáid?
Gondoltad már azt, hogy a munkatársaidból hiányzik
a tulajdonosi szemlélet?

Elégedetlenkedtél már a kollégáid teljesítményével?
Érezted már azt, hogy a beosztottaid nem szívvel-
lélekkel
végzik a munkájukat?

Ha a fenti kérdések bármelyikére "Igen!" a válaszod, itt a segítség.

Írtam egy zsebkönyvet a nevedben a munkatársaidnak. Ebben helyetted elmondom, hogy
miért érdemes jól dolgozni,
mit tesz az emberrel, ha nem szereti a munkáját,
a főnök és a beosztott nem ellenségei egymásnak,
egy vállalkozó nagy hozzájárulást ad a világnak.

Tulajdonképpen nagyképű dolog azt mondani, hogy ez egy "könyv". Inkább egy 48 oldalas, egyszerű kis füzet. Olyan nyelvezettel írtam, hogy az egyszerű melós is megértse. Egyszerűen, mindenféle mesterkéltség és modorosság nélkül.Ráadásul humoros formában íródott, így az embereid is szeretni fogják.

Itt van pár fejezetcím:

Mi a baj a munkával?
Utálom a főnököm!
Sose legyél normális!
Mi lenne, ha szeretnéd a munkádat?

 

Egy kis ízelítőül álljon itt a zsebkönyv bevezetője:

Miért adta a főnököd Neked ezt a könyvet?

Nem tudom.
De valószínűleg egyetért azokkal a gondolatokkal, amelyeket leírtam benne.
Valószínűleg segíteni akar Neked, hogy jobb legyen a munkád, az életed, és – akár hiszed, akár nem – valószínűleg azért is, mert szeretné, ha több pénzt keresnél.
Valószínűleg nem ért egyet azzal, ahogy a mai világ szembe állítja a „mocskos kapitalistát” és a „szegény kizsákmányolt dolgozót.” Mert a főnököd és Te, a beosztott, bizony egy hajóban eveztek.
Valószínűleg nem ért egyet azzal, hogy a tisztességes munka elértéktelenedett, és a lógás, a nyerészkedés meg az egymás átvágása lett a menő.
Valószínűleg úgy gondolja, hogy Te is és ő is fontos, hasznos és előrevivő tagjai vagytok a cégeteknek és az országnak.
Valószínűleg szeretné Veled megértetni, hogy a cég a Tiéd is, még ha papíron nem is vagy a tulajdonosa. Ha valami marhaságot csinálsz a munkádban, a saját szájad elől veszed el a falatot.
Valószínűleg azt szeretné, hogy Te is úgy gondoljad, hogy a tulajdonosi szemlélet nem azt jelenti, hogy „Miénk a gyár, akkor vigyük haza!”, hanem azt, hogy olyan gondoskodással kezeled a cég dolgait, mint ahogyan otthon bánsz a saját cuccaiddal.
Valószínűleg – velem együtt – ő is úgy gondolja, hogy az ebben a füzetben írt gondolatok minden magyar munkavállalóhoz el kell, hogy jussanak.
Valószínűleg mindezekért.

Bocsáss meg nekem!

Végül pedig kérlek, bocsásd meg nekem, hogyha néha kissé nyersen fogalmazok. De ez a füzet nem szemlesütős, rózsaszín bugyis, szende szűzlányok hímző szakköréről szól, hanem magáról az életről.

Jó szórakozást kívánok!

Ha a fentiek felkeltették az érdeklődésedet, javaslom, hogy rendeld meg a zsebkönyvet!

 

Szállítási költség: 750 Ft + ÁFA (788 Ft)

2.950 Ft

Kosárba

 

Nincs megfelelő munkaerő?
Lemarad a céged?
Motiválatlanok a munkatársaid?

    Hogyan tud egy magyar vállalkozás ilyen kínkeserves helyzetben is túlélni? Jó segítség hozzá ez a könyv. Üde színfolt és élvezetes olvasmány a magyar üzletemberek, vállalkozók és cégvezetők számára. Egyenes, szókimondó, humoros.

Néhány fejezetcím:
– A politikusaink hülyébbek, mint az óvodások?
– Vagy olyan frankó csákó, mint Edison?
– Mi köze Komlóskának Yannihoz?
– Kövess el sok hibát!
– Küldd el ezt a levelet a bunkóknak!
– Koncz Zsuzsa és Sebestyén Márti
– Ne akarj primadonnákkal játszani!
– Mi a fenének kell nekünk ez az internet?
– Nem a Te készülékedben van a hiba

Egy kis ízelítőül álljon itt a könyv előszava:

    Ez nem egy megszokott könyv a cégvezetésről. Azt gondolom, hogy egyedülálló a maga nemében.
    Miért?
1. Elég szabadszájúan fogalmazok benne. Néha lehet, hogy meghökkentő vagy akár nyers is vagyok. Sokszor komolytalanul komoly. De nem kenyerem a szemforgató ájtatoskodás. Szeretem az egyenes beszédet.
    A tréningjeimen ezt úgy szoktam megfogalmazni, hogy nem szemlesütős, rózsaszín bugyis szende szűzlányok hímző szakköréről beszélek, hanem magáról az életről.
    Például, amikor az egyik ügyfelem felolvasta a munkatársainak a „Ne akarj primadonnákkal játszani!” című írásomat, hárman azonnal felmondtak. Egyiket sem sajnálta.
    De volt olyan is, hogy egy munkatárs bement a főnökéhez, és megkérdezte tőle, hogy „Miért küldte nekem a Piroska Gyula ezt a levelet?” Rajta kívül még több mint 170.000 embernek küldtem, de ő úgy látszik magára vette. Biztos nem volt véletlen.
    Már magának a könyvnek a címe is szokatlan és meghökkentő. Ez sem véletlen.
    Ugyanis ez volt az egyik tavalyi Hétzáró gondolatom címe. Ez az írásom is benne van ebben a könyvben. Így a Hétzáró gondolat címe lett a könyv címe is.

2. Tegező stílusban írtam a könyvet. Egyrészt, mert az ügyfeleim többségét amúgy is tegezem. Másrészt az interneten a tegeződés terjedt el. Harmadrészt az ötvenhárom évemmel valószínűleg úgyis öregebb vagyok Nálad.
    Személyesen Hozzád szólok, személyesen Hozzád beszélek, személyesen Neked írok, nem csak úgy általában bele a nagyvilágba.

3. Nem könyvként írtam meg az egyes fejezeteket, hanem heti Hétzáró gondolatokban, e-mailként.
    Ugyanis tavaly októberben úgy döntöttem, hogy minden pénteken írok a hírlevél listámnak egy Hétzáró gondolatot. Ebben mindig azokról a dolgokról írok, ami éppen a fejemben jár.
    Így indult el 2012. november 2-án „Hétzáró gondolatok” címmel egy e-mail sorozat. Ez a könyv az elmúlt egy év ötvenkét Hétzáró gondolatát tartalmazza sorrendben, ahogy írtam őket. Mindegyik után oda írtam a kiküldés időpontját is.    Kicsit igazítottam rajtuk, de a többségét változatlan formában adom itt közre. Némelyiket stilisztikailag javítottam, némelyiket kicsit átírtam.

4. Elég személyes jellegű ez a könyv. Rengeteg saját élmény van benne. Sok saját érzés, nézőpont és gondolat. Van olyan írás is, ami kifejezetten marháskodás, de remélem, hogy Neked is tetszeni fog, mint a hírlevél listámnak.
    Igyekeztem mindig olyan gondolatokat írni, amit használni tudsz a cégedben, sőt az életed más területein is: családban, gyereknevelésben, párkapcsolatban, barátságban. Arra gondoltam, hogy tanulságos lehet a Számodra, ha minden egyes Hétzáró gondolat után odaírom az adott írás megnyitási arányát. Tanulhatsz belőle. Tudod, az okos mindig más kárán tanul.
    Mi is ez a megnyitási arány?
    Azt mutatja meg, hogy egy kiküldött e-mailnek hány százalékát nyitották meg. Ez az e-mail tárgysorán múlik. A könyv egyes fejezeteinek a címe volt az adott héten e-mailben kiküldött Hétzáró gondolat tárgysorában.
    Ily módon láthatod, hogy milyen nagy különbség van a megnyitási arányban egy jól sikerült, illetve egy kevésbé jól sikerült tárgysor esetén.
    Mindebből azt is láthatod, hogy az e-mailed tárgysorának nem kell hogy túl nagy köze legyen a mondanivalódhoz, az üzenetedhez.
     Az index.hu történetében állítólag a következő tárgysorral érték el a legnagyobb megnyitási arányt 2006-ban: „A nyolcéves Géza farka a földig ér.”
     Majd a cikk a következő címsorral folytatódott: „Géza még csak nyolcéves, de farka már a földig ér. Teste mutogatásával keresi kenyerét, és begerjed, ha vakargatják a combját.”
     Géza a Budapesti Állatkert tapírja, róla szól ez a cikk. A tárgysor egészen mást sugall. De a lényeg, hogy megnyitják a cikket.
     Ha azt akarod, hogy elolvassák az Általad küldött e-maileket, legyél csak nyugodtan meghökkentő és érdekes! Használhatsz kérdést a tárgysorban, mert az kíváncsivá teszi az embereket.
     Az utolsó néhány Hétzáró gondolat megnyitási arányát nem közöltem le, mert a lustábbak a kiküldés utáni néhány hétben nyitják csak meg az e-mailjeiket. Így, ebben a néhány hétben még sokat változhat a megnyitási arány.
     Ha nincs tapasztalatod tömeges e-mail küldésben, lehet hogy azt gondolod, nem túl jók az írásaim megnyitási arányai. Tudjad, hogy a marketing szakma szerint ezek elég jó megnyitási arányok.
     Nagy öröm a számomra, ha már ennek az előszónak a marketing nézőpontjaival is segíthettem az életed.
     Köszönöm, hogy megvetted ezt a könyvet. Nagyon remélem, hogy élvezni fogod minden sorát.

Kedves Barátom! Jó olvasást kívánok!

    Ha a fentiek felkeltették az érdeklődésedet, javaslom, hogy rendeld meg a könyvet!

 

Szállítási költség: 750 Ft + ÁFA (788 Ft)

4.950 Ft

Kosárba

 

Zárkózz be a WC-be és énekelj!


De miért?
Hogy jobb kedvű légy!
Ezt javasolja nekünk Piroska Gyula, a könyv írója, az értékesítési találkozók előtt.
Ez a könyv egy évnyi, főként cégvezetőknek szóló Hétzáró gondolatait tartalmazza. Hatalmas hírlevél listája olvassa hétvégenként őket.
Rövid, könnyed, szórakoztató, mégis mély gondolatokat átadó írások.
A legjobb megnyitási arányt „Zárkózz be a WC-be, és énekelj!” tárgysorú Hétzáró gondolat hozta. Ezért ez a könyv címe.

Néhány fejezet:
– Steve Jobs utolsó szavai
– Michael Jackson, a Facebook és Szókratész
– Hosszú Katinka kontra Verrasztó Dávid
– Hogyan csökkentsd nullára az értékesítési kudarcokat
– Marilyn Monroe, a Csík zenekar és a Halálipar
– Nem halhatok meg úgy, hogy nem ültem repülőn
– Tényleg azt hiszed, hogy minden nő kurva?

Érdemes elolvasni!

Elkezdheted a könyv olvasását az előszóval, amiből azt is megtudod, miért pont ez lett a címe:

Előszó Piroska Gyulától

    Ötödik éve már, hogy minden hétvégén írok egy Hétzáró gondolatotcégem ‒ a Piroska Gyula Tréning ‒ sokszázezres hírlevél listájának.
Néha nehéz, hogy mindenféleképpen meglegyen az írás addigra, amire ki kell küldeni. Volt, hogy nyaralás alatt írtam. Volt, hogy apró darabokban a tréning tartás szüneteiben. Volt, hogy éjszaka az isztambuli repülőtéren. Volt, hogy egy hosszú nap előtt, hajnalban felkelve.
De az elmúlt több mint kétszáz hétvégét mindig lezártam egy Hétzáró gondolattal!
Jó játék!
Élvezettel írom őket!
Ezeket az Előszó sorokat is derűs örömmel írom. Most is hajnalban keltem hozzá. Mert délelőtt már „Ketyegjen a cég, mint a Doxa óra!”előadást fogok tartani vagy harminc érdeklődőnek.
Idekucorodtam fürdőköpenyben a kanapé sarkába a nappaliban, a lábamon egy pokróccal. Életem párja, Évi és az éppen nálunk vendégeskedő Vincze Robi barátom Erdélyből, még alszik.
Kint a kertben még teljesen sötét van. Itt a nappaliban is csak a karácsonyfa égősora és a nappali karácsonyi díszei égnek.
Hangulatos!
Ilyenkor midig magam elé képzelem valamelyik kedves ügyfelemet, vagy barátomat, vagy munkatársamat, vagy családtagomat. És neki írom az adott Hétzáró gondolatot.
Most éppen a kollégáimra gondolok!
Az én csodálatos csapatomra!
És az én csodálatos ügyvezetőmre!
Lagzi Szilvire!
Ugyanis a hét végén három napos Évindító edzőtábort tartottunk Vecsésen a Hotel Stációban. Három csoda nap volt. Sokat sírtunk örömünkben. A fiúkat és magamat is beleértve.
Még többet nevettünk!
Értékeltük a tavalyi évet. Elterveztük az idei évet. Megerősítettük és jobban konkretizáltuk a hosszú távú cél-jainkat.
De főleg sok szeretetet adtunk egymásnak!
Összekovácsolódott a csapat. Vincze Robit, az első külföldi frencsájz partnerünket is beleértve.
Sok nézőpontból tudatosítottuk magunkban, hogy mi is a mi feladatunk, a küldetésünk. Hogy mivel és hogyan segítjük az ügyfeleinket és egymást. Mint minden munkatársi gyűlésen, megerősítésként most is hangosan, együtt elmondtuk cégünk küldetését:
„Tréningekkel, könyvekkel és személyes törődéssel nagyon nagy mértékben segíteni az üzletembereket, hogy egy nagyobb, szabadabb, élvezetesebb és méltóbb játszmát játszhassanak.”
Tudod, itt vagyunk ennek az életnek nevezett dologban. Beleszülettünk. De senki sem mondta el a játékszabályokat. Az élet éléséhez szükséges legalapvetőbb szabályokat.
Az iskolában megtanultuk, hogyan kell integrálni, négyzetre emelni, köbgyököt vonni. Tanultuk az energia-megmaradás törvényét,Archimédesz törvényét, a Boyle-Mariotte törvényt, és még rengeteg más okosságot.
De egy csomó minden olyan dologra nem tanítottak meg bennünket, amelyek sokkal fontosabbak lennének ahhoz, hogy élvezetes legyen az élet:
– Hogyan neveljem a gyerekeimet.
– Hogyan teremtsem meg magam számára a jómódot.
– Hogyan találjam meg életem párját.
– És ha már megtaláltam, hogyan tartsam meg.
– Hogyan étkezzek úgy, hogy a testem egészséges maradjon.
– Hogyan érjem el a céljaimat.
– Hogyan osszam be hatékonyan az időmet.
– Hogyan szervezzek meg egy vállalkozást.
– Hogyan érjem el, hogy a kollégáim az én fejemmel gondolkodjanak.
Mindezek sokkal fontosabbak, mint a Pitagorasz tétel. Anélkül egész jól le lehet élni egy életet. De a fenti tudások nélkül nehéz lesz.

Képzeld el azt, hogy beállsz vietnámi papucsban, rövid fekete klott gatyában, rövid ujjú pólóban rögbizni profi rögbi játékosok közé úgy, hogy soha senki nem mondta el Neked a rögbi szabályait.
Hogy néznél ki tíz perc múlva?
Nem jól!
És boldogtalanul!
Ugyanígy néz ki a legtöbb ember negyven éves korára.
Nem jól!
És boldogtalanul!
Az ebben a könyvben összegyűjtött egy évnyi Hétzáró gondolatban olyan dolgokat fogalmaztam meg a Számodra, amelyek segítenek abban, hogynagyobb, szabadabb élvezetesebb és méltóbb játszmát játszhass az életedben és a vállalkozásodban.
Nagyon köszönöm Neked, hogy megvetted ezt a könyvet!
Olvasd örömmel!
Remélem, hogy tetszeni fog!
Tegye jobbá, változtassa meg az életedet!

Kedves Barátom!

Jó olvasást kívánok!

    Még nincs a polcodon a könyv? Rendeld meg!

 

Szállítási költség: 750 Ft + ÁFA (788 Ft)

 

4.950 Ft

Kosárba

 

    Vigyázz! Ez a könyv nem csak a célállítás szabályairól szól!

    Akkor meg miről? 52 fejezetben olvashatsz cégvezetési problémákról, melyekre új ötleteket szerzel szórakoztató sztorikon keresztül. Hogyan viszonyulj a munkatársaidhoz, hogy Nálad akarjon dolgozni a legjobb munkaerő? Hogyan motiválj és hogy kezeld a hibákat? Olvasd el a könyvben.

Ízelítőül néhány fejezetcím:

– Miért üldözte Hitler Szent-Györgyi Albertet?
– Tudod-e, miért bukott meg a bauMax?
– Ne légy szellemi és érzelmi koldus!
– Mit írnál, ha Magadnak kellene levelet írnod?
– Mivel mérd a céged hatékonyságát és életképességét?
– Szoktál-e adót csalni?

 

Elkezdheted a könyv olvasását az előszóval, amiből azt is megtudod, miért pont ez lett a címe:

Kedves Barátom!

    Negyedik éve már, hogy minden hétvégén írok egy Hétzáró gondolatot cégem ‒ a Piroska Gyula Tréning ‒ hírlevél-listáján szereplő olvasókhoz.
    Ez a lista mára több mint félmilliósra dagadt!
    Ezek igazán cégvezetőknek szóló írások. De jóval túlmutatnak a cégvezetés témakörén. Emberi, értékrendbeli, az élet sok területét érintő dologról írok.
    Ez a könyv egy évnyi Hétzáró gondolatot tartalmaz 2014. november 2-től 2015. október 30-ig.
    Ötvenkét hét!
    Ötvenkét írás!
    Ötvenkét fejezet!
    Mivel ezek az írások tulajdonképpen e-mailek, ezért mindig van egy tárgysoruk. Ezekből a tárgysorokból lettek a könyv fejezeteinek címei.
    A tárgysoron múlik, hogy milyen arányban nyitják meg az adott e-mailt. Ezért aztán igyekszem a lehető legizgalmasabb, legnagyobb érdeklődést kiváltó tárgysorokat írni. A megírást követő héten aztán lelkesen nézem, hogyan alakul a megnyitási arány.
    Büszke vagyok rá, hogy a saját, épített (tehát nem vásárolt) e-mail listáinkon átlagosan 22,8%-os megnyitási arányt értem el a könyvben található fejezetcímekkel.
    A legjobb, 31,1%-os megnyitási arányt „A célállítás szabályai” tárgysor hozta.
    Ezért ez lett a könyv címe is!
    Örömmel írom ezeket a Hétzáró gondolatokat!
    Pedig nem kevés fegyelmezettséget, elkötelezettséget és időbeli szervezést kíván tőlem ez a munka.
    De megéri!
    Mára elég nagy, lelkes olvasótábora lett az írásaimnak. Különösen, amióta a Facebookra is kiposztoljuk őket.
    Remélem, hogy Te is köztük vagy!
    Alapvetően cégvezetőknek, cégtulajdonosoknak írok. Sokszor, miközben írok, magam elé képzelem valamelyik kedves ügyfelemet. Mert tudom, hogy az adott írás neki személyesen nagyon sokat fog segíteni.
    De nem csak vállalkozók olvassák a Hétzáró gondolataimat. A visszajelzések szerint sok lelkes alkalmazott, nyugdíjas és családanya is kedveli őket.
    Ugyanis rengeteg szép és kedves visszajelzést kapok. Még a határainkon túlról is. Ezeket mindig és minden körülmények között megválaszolom.
    Ez nem is kevés fegyelmezettséget kíván tőlem!

    Ilyeneket írnak:
     „Kurva jó volt ez az e-mail!
     „Kevés hírlevelet olvasok el, de rászoktam a Tiédre. Mindig ÓRIÁSI adatokat társz fel.
    „Sokszor gondolkodom azon, hogy amit csinálsz, azt általánosan kellene oktatni. Az államnak finanszíroznia kellene, hogy mindenki, akinek szüksége van minderre, az hozzáférjen.
Téged pedig jól „kielégíteni” anyagilag, hogy Neked kizárólag a még magasabb minőség elérésen kelljen csak dolgoznod. Ez az egyik legnagyobb és legértelmesebb befektetés lenne az ország jövőjébe, és nem csak gyakorlati, menedzseri, hanem általános erkölcsi szinten is.
Amit előadsz, az nyilvánvalóan túlmegy a napi menedzseri problémákon, és egyetemleges értékeket közvetít, melyekre nagyon nagy szüksége van a ma társadalmának.
Megerősítesz abban, hogy a Te egyetemlegesen helyes gondolkodásod terjesztendő, és megfelelő arra, hogy a társadalom a helyes irányba haladjon előre.

    „Utálom a kéretlen leveleket! De az Önéit egyre gyakrabban elolvasom. Sőt, már várom is őket! Pedig csak a legfontosabb információkra van időm a nagy pörgésben. Üdítőek, szórakoztatóak és megerősítőek.
    „Köszönöm! Ez ütött!!!
    „Nem lenne jó, ha Magyarországnak nélkülöznie kellene Téged! Példaértékű a munkád, és mindig nagy bizalmat ad.
    „Köszönöm a folyamatos inspiráló e-mailjeidet. Szerintem Te nem is tudod, mekkora segítséget jelentesz! Szinte az egyetlen értelmes hang vagy a magyar éterben!

    „Széppé tetted az estémet. Mert amíg olvastam az írásodat, a feleségemre gondoltam. És arra, hogy neki is átküldöm a leveledet. Meg arra is gondoltam, hogy milyen jó is az, hogy Te vagy!
    „Csak hogy tudd, sokat tanultam Tőled. Sokszor eszembe jutnak, belém égtek a példáid, a mondataid. Szeretettel gondolok rád, akármikor is érkezik újabb hírlevél Tőled.
    „Hétről-hétre olvasom a gondolatait. Ez azért meglepő, mert az összes érkező hírlevelet SPAM-ként szoktam megjelölni. Kivéve az Ön által küldötteket!
    „Ez az írásod igazolja, hogy a munkaerő felvételről is lehet magyarul írni. Semmi HR, meg CV, meg interview.
    „Kedves Barátom! Te egy nagyon okos ember vagy!
    „Sok mindent köszönhetek neked. Nem is tudod talán, hogy mennyit. De ez a Hétzáró komolyan betalált!
    „Bár nem vagyok cégvezető, leveleit mindig megkapom, és érdeklődéssel olvasom. Péntek délután van, hőség, dinnyeszezon, egy hét szabi előtt állok. Ezért talán megbocsájtható, hogy munkakedvem nem 100%-os.
Legalábbis eddig nem volt az. De megkaptam a levelét és a megerősítést. Több ízben – ahogy most is ‒ beletalált az aktuális helyzetembe az írásával. Éppen egy elég hervasztó feladattal küzdök. De innentől kitartok, és csak azért is megcsinálom.

    „A mostani üzenetedet mindenkinek ki kellene plakátolnia maga elé, hogy állandóan szem előtt legyen.
    „Minden héten lelkes olvasója vagyok a Hétzáró gondolataidnak. Imádom őket olvasni! Szeretem a szókimondó, eredeti stílusodat, a mindenki számára érthető megfogalmazásodat, a tanulságos történeteket.
    „Ismét zseniálisat írtál. Sok mindenhez értesz, de talán ahhoz a legjobban, hogy MINDIG a legjobb időben a legjobbról írsz.
    „Ez egy örökéletű és érvényű e-mail. Így elteszem az archívumomba, hogy szükség esetén jókedvre derítsen.
    „Köszönöm! Ismételten soha jobbkor! Köszönöm.
    „Nagyon szórakoztatóak az írásai. Tényleg!
    „Sok hírleveledben megemlíted, hogy Számodra a házasság milyen fontos. Ez nagyon jó példa. Egy stabil pont vagytok nekem, mint magánembernek, és mint cégvezetőnek is. Ezért szeretnélek elismerni Titeket a feleségeddel. Téged és Évit is.
     „Köszönöm! Ma pont erre a levélre volt szükségem.
     „Ez most az elmúlt néhány év egyik legjobb hírlevele volt a számomra. Pont ezeket a dolgokat teszem rendbe magamban. Most nekem nagyon betalált.
     „Mindig elolvasom a Hétzáró gondolataidat. Eddig ez ütött a legjobban.
     „Nagyon talált, imádom olvasni! Személyiségépítő és tiszteletreméltóan őszinte. Olykor még tovább is küldöm a gondolatokat. Az idézetet le is írtam magamnak a telefonomba.
     „Hu! Ez így elég kerek! Bátor vagy! Ezért IS szeretlek! Minden mondatod jól van, ahogy van. Még ha néha kicsit fáj is.
    „Nagyon köszönöm gondolataidat. Nem is tudod, mekkora aktualitással bírnak!

    Hát ilyeneket írnak nekem!
    Alig győzöm megválaszolni őket!
    Nehéz volt kiválogatni a rengeteg pozitív visszajelzésből a fentieket. Még így is kicsit sok lett. De talán ad egy képet arról, hogy mi is az, amit csinálok.
    Remélem, Téged is arra inspirál, hogy elolvasd a könyv Hétzáró gondolatait.
    Nagyon köszönöm Neked, hogy megvetted ezt a könyvet!
    Olvasd örömmel!
    Remélem, hogy tetszeni fog!
    Tegye jobbá, változtassa meg az életedet!

Kedves Barátom! Jó olvasást kívánok!

 

    Még nincs a polcodon a könyv? Rendeld meg!

 

Szállítási költség: 750 Ft + ÁFA (788 Ft)

 

3.950 Ft

Kosárba

 

    Hétzáró gondolataimat többszázezres hírlevél lista olvassa hétvégenként. Ez a könyv egy évnyit tartalmaz belőlük. Rövid, könnyed, szórakoztató, mégis mély gondolatokat átadó írások.
    Miről szólnak? Segítenek Neked, mint vezetőnek új nézőpontokat felvenni, hogy minél több eszközöd legyen a céges problémák megoldásához. Ha küzdesz azzal, hogyan találj megfelelő munkaerőt, hogyan kezeld és motiváld az embereidet vagy épp azzal, hogyan érj el nagy célokat és maradj etikus, következetes vezető, akkor hasznos olvasmány lesz Számodra.

Néhány fejezetcím:

– Legyél Te is öreg kínai, ne pedig Pavlov kutyája!
– Te vagy a cégedért, vagy a céged van érted?
– Tanulj Abramovicstól, a Chelsea FC tulajdonosától!
– Mit írjál az álláshirdetésbe?
– Ne légy a gyógyszergyárak áldozata!
– Nyugodtan nézel-e szembe a halállal?
– Tragédia a magyar oktatásban
– A nemzet aljas vagy műveletlen?
Koncz Zsuzsa és Bródy már megint igazat mondott

 

Ízelítőül álljon itt a könyv előszava:

    Kedves Barátom!

     Dóri lányom ötletére, három évvel ezelőtt kezdtem el Hétzáró gondolatokat írni a hírlevél listánknak.
     Az eredeti szándék az volt, hogy emeljük a marketingünk színvonalát. Mára azonban egész nagy, lelkes olvasótábora lett a Hétzáró gondolatoknak. Ha néha késve küldöm ki, az olvasóim felelősségre vonnak.
     Sok pozitív visszajelzést kapok még határainkon túlról is az egyes írásokra.

Ilyeneket például:
     „Köszönöm, hogy ilyen jó és tanulságos dolgokat küldesz sok embernek, köztük nekem is. Sose hagyd abba!”
     „Örülök, hogy ilyen felejthetetlen pillanatokat tudsz nyújtani mindnyájunknak: oktatással, zenével, meséléssel egyaránt.”
     „A leveleidhez láncoltál az eredetiségeddel, életszerűségeddel, olykor meglepően őszinte érzelmi feltárulkozásoddal.”
     „Köszönöm Neked, hogy hétről hétre megosztod a gondolataidat. Elgondolkoztatók, örömteliek, inspirálóak, felemelők. Hasznosak. Valóban a cégvezetők barátja vagy.”
      „Szeretem az írásaidat, szívesen olvasom őket. Egyeznek az én gondolkodásmódommal.”
     „Olyat írtál most, hogy esküszöm, megkönnyeztem. Annyi élet, erő, szeretet, hit volt benne, hogy ihaj.”
     „Na, ilyet még nem írtam senkinek. De AZ ISTEN ÁLDJON MEG! Ez annyira szép írás, hogy hűha! Nagyon nagy köszönet, hogy leírtad!”
     „Kellemesebbé varázsoltad a vasárnapunkat. Szeretem a Hétzáró gondolataidat! Nagyon jókat írsz, és a végére szépen kihozod belőle a lényeget!”

    „Klassz vagy! Ez a leveled egy igazi szenzáció! Gratulálok hozzá! Minden részlet briliáns, kidolgozott, hibátlan. Tankönyvekbe illő kicsiknek és nagyoknak. Ki fogom nyomtatni, és jól látható helyre teszem, és nagyon sokszor el fogom olvasni. Egészen addig, míg kívülről betanulom, és a sajátomként mindenkinek továbbadom.”
     „Szeretnélek megerősíteni, hogy amit látok itt a hírlevelekben, az nagyon bátor, és nagyon kemény változást sürgető. Sok ilyen kellene még!”


    Ők nyilván túloznak!
    Talán szerelmesek belém!
    Vagy valami ilyesmi! :)
    De attól még jól esnek az ilyen és ehhez hasonló visszajelzések.
    Az elején egy hetente kipipálandó marketing feladat volt csupán a Hétzáró gondolat írás a számomra. Mára azonban rendszeres szórakozássá vált a hétvégi írói munka.
    Ez a könyv egy évnyi Hétzáró gondolatot tartalmaz, 2013. november 1-től 2014. október 26-ig.
    Alapvetően cégtulajdonosoknak, vállalkozóknak, cégvezetőknek szántam ezeket az írásokat. Azonban mára a legkülönbözőbb emberek olvassák, a családanyától a kétkezi munkásig.
    Én meg tavaly nyáron rájöttem, hogy tulajdonképpen a gyermekeimnek is írom őket.
   George Samuel Clason könyve, a Babilon leggazdagabb embere jut az eszembe erről. 1926-ban írta a könyvet, amely tulajdonképpen a pénzügyi sikerről, a takarékoskodásról és a gazdálkodásról szóló babiloni tanmesékből áll.
    Sokmillió példányban adták az évek során. A benne lévő gondolatok a mai kor embere számára is hasznosak és aktuálisak.
    „Az arany öt szabálya” című történet Babilon leggazdagabb emberének, Arkadnak a fiáról szól.
Nomasirnak hívták!
    Babilonban az volt a szokás, hogy a módos szülők gyermekei együtt laktak a szüleikkel, és később ők örökölték a vagyont, a birtokot.
   Nomasir apjának nem tetszett ez a szokás. Szerette volna, ha a fia bebizonyítja a rátermettségét. Ezért adott neki egy zsák aranyat és egy agyagtáblát, melyre ráírta az arany öt szabályát.
    Aztán útra bocsájtotta Nomasirt azzal, hogy tíz év múlva visszavárja. Addig bizonyítsa be, hogy tud bánni az arannyal, és ki tudja vívni az embertársai tiszteletét, megbecsülését.
   Nomasir útra kelt, és tíz év múlva visszatért a szüleihez. Beszámolt a közben eltelt tíz évről. Elmesélte, hogy kezdetben az agyagtáblát nem is tanulmányozta. Viszont az aranyat hamar elherdálta.
    Koldusbotra jutott!
    Akkor végre gondosan áttanulmányozta apja agyagtáblára írt bölcsességeit. Rájött, hogy ezek többet érnek minden aranynál. A szabályok betartásával a semmiből vagyont teremtett magának.
    Így, nagy büszkén, három zsák arannyal tért vissza apja házába.
    Valahogy én is így vagyok a lányaimmal. Tudom, hogy mindegyikük, és a vejem is olvassák az írásaimat.
    Jó érzés!
    Ezért aztán minden alkalommal, amikor leülök Hétzáró gondolatot írni, legalább annyira nekik írom, mint a vállalkozóknak, cégtulajdonosoknak, cégvezetőknek. Nagyon remélem, hogy a gyermekeimnek is a hasznára válik.
    Úgy gondolom, hogy a legtöbbet adom a számukra, amit egy apa adhat a lányainak.
    Értékrendet!
    Gondolkodásmódot!
    És irányelveket az Élethez!

    Nagyon köszönöm Neked kedves Olvasó, hogy megvetted és elolvasod ezt a könyvet!
    Remélem, hogy tetszeni fog!
    Legyen belőle Neked is legalább három zsák aranyad, mint Nomasirnak!

    Kedves Barátom! Jó olvasást kívánok!

    Ha a fentiek felkeltették az érdeklődésedet, javaslom, hogy rendeld meg webáruházunkban a könyvet!

 

Szállítási költség: 750 Ft + ÁFA (788 Ft)

 

4.950 Ft

Kosárba

 

Előszó Piroska Gyulától:

    Igazából az egészről a feleségem, Évi tehet.

    De ezt csak ma, fél évvel később tudtam meg.

    Ott indult a történet, hogy tavaly szeptemberben meghívtam Eladot, hogy tartson az ügyfeleimnek egy Online Marketing Bomba tréninget.

    Nagy volt az érdeklődés a furcsa nevű izraeli előadó iránt.

    Mindig azt mondtam előtte az ügyfeleimnek, hogy

    „Gondold csak meg! Még a neve is az, hogy Elad. Hát akkor milyen jó lehet a marketingben. Jó, igaz, hogy egy kicsit Hadar. De úgyis Miklovicz Atosz barátom fogja tolmácsolni magyarra. Ő meg ígérem, hogy nem fog hadarni.”

    Meg is tartottuk a kétnapos tréninget Zsámbékon a Szépia Bio Art Hotelben, vagy hetvenfőnyi hallgatósággal. Nagyon jól sikerült. Erdély több városából is jöttek ügyfeleim.

    A feleségem aztán az esti vacsoránál jött a képbe.

    Kettesben beszélgettek Eladdal, aki elmesélte neki – amilyen kópé, szerintem nem minden hátsó szándék nélkül –, hogy van egy könyve. És hogy az miről szól.

    Az a címe, hogy Marketing románc.

    Na, Évi, ott azonnal, az én tudtom nélkül, helyettem eldöntötte, hogy ezt a könyvet a Piroska Gyula Tréningnek ki kell adnia magyarul. Ezt az akkori, azonnali döntését igazán csak ma vallotta be nekem.

    Ott, akkor, valahogy úgy tűnt nekem, mintha az én döntésem lett volna az egész.

    Újból bebizonyosodott, hogy a családban én vagyok a fej. Évi meg a nyak. És hogy a nagy dolgokban én döntök, a kicsikben pedig az asszony. Mondjuk nagy dolog még nem volt. És persze a családban mindig az enyém az utolsó szó: "Igen drágám! Természetesen!"

    Félretéve a tréfát, a tréning utáni vasárnapon elvittük Eladot a Kakucs Ringre, mert meg van őrülve az autóversenyzésért. Ott alaposan megnyektetett egy Chevrolet Camaro Transformers Edition 450-et meg egy Ferrari 360 Replica-t.

    Aztán az estebédnél megbeszéltük a könyvkiadás részleteit.

    Akkor még nem olvastam magát a könyvet, csak Elad mesélt róla. De nagyon tetszett a könyv alapötlete, a sztorija. Most, hogy már olvastam is a könyvet, még jobban tetszik.

    Zseniális, ahogy egy igaz, valóban lezajlott személyes történet segítségével összehozza a párválasztás marketingjét egy cég marketingjével. Ahogy rávilágít arra, hogy egy párkapcsolatot ugyanolyan alapelvek mentén kell felépíteni, felvirágoztatni, majd kiteljesíteni, mint egy üzleti vállalkozást.

    Elad élvezetes, párbeszédes formában meséli el, hogyan segített heti egyszeri, vasárnapi baráti beszélgetések sorával egy jóbarátjának abban, hogy profi marketing-, PR- és cégépítési eszközök felhasználásával megtalálja élete párját, és kialakítsa a vele közös sikeres életét.

    Az egész olyan, mintha párválasztási és párkapcsolat építési tanácsadás volna.

    És az is!

    De mellette profi cégépítési segédletet kapunk egy profi üzleti tanácsadótól.

    Hiszen – ahogy én is mindig elmondom a tréningjeimen–, egy család is egy szervezet, az is egy cég. Ugyanolyan vastörvények és alapelvek hatnak mindegyikben.

    Míg olvastam a könyvet, sokszor gondoltam arra, hogy a szingli kolléganőim számára kötelezővé teszem az elolvasását.

    De szívesen tenném kötelező olvasmánnyá bármely cégvezető számára. Akár kezdő vállalkozó, akár már befutott cége van.

    Még én is sokat tanultam belőle.

    A könyv hatására lettek elhatározásaim és tennivalóim.

    Azért is merném kötelező olvasmánnyá tenni, mert nem valami unalmas, besavanyodott, az élettől elrugaszkodott, doktor-doktorovics, professzor-professzorovics nyelven írt könyvről van szó.

    Az életből jön!

    Párbeszédes, élő formában íródott.

    Benne van Elad vibráló, izgalmas személyisége, életszeretete, jókedve, humora, csibészsége. Benne van sokéves nemzetközi üzleti tanácsadói tapasztalata, és még a vicces figurás nyakkendői is, amiből több mint hetven van neki.

    Eladról még annyit, hogy tizenhat évesen otthagyta az iskolát, és saját céget alapított. Izrael országos cselgáncs bajnoka volt. Nemzetközi üzleti tanácsadó cégének mára kilenc országban tizennégy franchise partnere van.

    Most újból jön hozzánk Online Marketing Bomba tréninget tartani.

    Erre az időpontra időzítettük a könyve magyar nyelvű első kiadását is.

    És ha már megint itt van, Kakucs helyett vasárnap elviszem a Hungaroringre!

    Hadd autókázzon megint egy kicsit!

    Kedves Barátom! Olvasd örömmel ezt a könyvet! Változtassa meg és tegye jobbá a párkapcsolatodat, a cégedet és az életedet! Jó szórakozást!

 

Szállítási költség: 750 Ft + ÁFA (788 Ft)

 

4.950 Ft

A feledhetetlen Hofi Géza örökérvényű poénja adta ennek a könyvnek ezt a címet. Mert Piroska Gyula a tréningjein, és a könyveiben szórakoztatva tanítja és segíti a cégvezetőket. A könyv az ő egy évnyi Hétzáró gondolatait tartalmazza. Hatalmas hírlevél listája olvassa hétvégenként őket. Rövid, könnyed, szórakoztató, mégis mély gondolatokat adó írások. A legjobb megnyitási arányt „A haldokló anyós esete a pókkal” tárgysorú Hétzáró gondolat hozta. Ezért ez a könyv címe.

Néhány fejezetcím:

  • Ezt csak akkor olvasd el, ha bátor vagy!
  • Kit emelj ki vezetőnek?
  • Tavalyelőtt elutasítottam Donald Trump ajánlatát
  • Hogyan gondolkodj bőségben?
  • Fenyő Miki álma megvalósult
  • Ne hányd nyakon embertársaidat!

Érdemes elolvasni!

Piroska Gyula Magyarország egyik legnépszerűbb üzleti előadója. Sajátos humora, meghökkentően szókimondó stílusa és ragyogó példái élménnyé teszik a tréningjeit és az előadásait. Az elmúlt húsz évben több mint harmincezer ember fordult meg a képzésein itthon és külföldön. „Egy hajóban evezünk” című első könyve másfél év alatt bestsellerré vált.

További könyvei:

  • Mi közük a kubai luxuskurváknak a vállalkozásodhoz
  • Lökd a kecskét a szakadékba!
  • A célállítás szabályai
  • Zárkózz be a WC-be és énekelj!