Figyelemmel a 2002/58/EK irányelvre és a 2011. évi CXII. (infotörvény) törvényben foglaltakra, fel kell hívnunk figyelmét arra, hogy az oldal úgynevezett „Cookie”-kat (sütiket) használ. A Cookiek apró, teljesen veszélytelen fájlok, melyeket a Weboldal helyez el az Ön gépén, hogy felhasználási szokásait tárolva tegye könnyebbé Ön számára a böngészést. A Cookie-kat letilthatja böngészője beállításában. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve az „Engedélyezem” gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát. További információk Engedélyezem
Termékek Menü

Adatvédelmi tájékoztató

Adatvédelmi tájékoztató

A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló, az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 Rendelete (általános adatvédelmi rendelet, GDPR) alapján Az adatkezelő neve: Seminar Consulting Kft. Képviseli: Piroska Gyula Székhelye: 1139 Budapest, Lomb utca 31/B. Levelezési címe: 1139 Budapest, Lomb utca 31/B. Email elérhetősége: iroda@seminarconsulting.hu Telefonos elérhetősége (nem rögzített vonal): +36 1 231 0639 WEB lapja: seminarconsulting.hu (vakok és gyengén látók részére nem akadálymentesített) Adatvédelmi tisztviselőt a Vállalkozás nem alkalmaz. A Vállalkozás az adatkezelésben érintett személyek köre, az adatkezelés célja és időtartama pontban megjelölt személyes adatok körét kezeli Profilalkotás: a Vállalkozás nem alkalmaz profilalkotásos adatkezelést A Vállalkozás honlapján cookie-kat alkalmaz. A Weboldalon tett látogatások során egy vagy több cookie-t – azaz egy-egy karaktersorozatot tartalmazó kis fájlt – küldünk a látogató számítógépére, amely(ek) révén annak böngészője egyedileg azonosítható lesz. Ezen cookie-k a Google által biztosítottak, felhasználásuk a Google Adwords rendszerén keresztül történik. Ezeket a cookie-kat csak egyes al-oldalak látogatása esetén küldjük el a látogató számítógépére, tehát ezekben csak az adott al-oldal meglátogatásának tényét és idejét tároljuk, semmilyen más információt nem. Az így elküldött cookie-k felhasználása a következő: A külső szolgáltatók, közöttük a Google, ezen cookie-k segítségével tárolják, ha a felhasználó korábban már látogatást tett a hirdető webhelyén, és ez alapján hirdetéseket jelenítenek meg a felhasználónak külső szolgáltatók - közöttük a Google - partnereinek internetes webhelyein. A felhasználók a Google hirdetések kikapcsolására szolgáló oldalon tilthatják le a Google cookie-jait. (Azt is jelezheti a felhasználók számára, hogy a Network Advertising Initiative leiratkozási oldalán a külső szolgáltatók cookie-jait is letilthatják.) Alkalmazott cookie-k:
  • Analitika, követés cookie
  • Webhelyen keresztüli követés
  • Bejelentkezési, felhasználó azonosító session cookie
  A legtöbb böngésző menüsorában található „Segítség” funkció tájékoztatást nyújt arra vonatkozóan, hogy a böngészőben
  • hogyan lehet letiltani a cookie-kat,
  • hogyan fogadjon el új cookie-kat, vagy
  • hogyan adjon utasítást böngészőjének arra, hogy új cookie-t állítson be, vagy
  • hogyan kapcsoljon ki egyéb cookie-kat.
A Vállalkozás a honlapján személyes adatokat nem gyűjt.

I. Az adatkezelés jogalapja

Szerződéskötés esetén az adatkezelés a szerződés teljesítéséhez, illetve jogszabály alapján szükséges. Az adatszolgáltatás önkéntes, az érintett nem köteles hozzájárulását megadni az adatkezeléshez, ugyanakkor tudomásul veszi, hogy az adatok megadása hiányában a Vállalkozás nem tudja az üzleti kapcsolatot vele megkezdeni, vagy folytatni. Egyéb esetekben az adat megadása önkéntes, az adatkezeléshez adott hozzájárulás visszavonása nem érinti a korábbi adatkezelés jogosságát.

II. Az adatkezelésben érintett személyek köre, az adatkezelés célja és időtartama

Az adatkezelés kiterjed valamennyi vevő, megbízó, megbízott, oktatáson, mentoráláson részt vevők adataira (érintettek). A Vállalkozás kizárólag abból a célból kezel személyes adatokat (adatok célhoz kötöttsége), hogy az érintettek részére a megbízási szerződésben meghatározott szolgáltatásokat, kifizetéseket nyújthassa. A Vállalkozás a következő adatokat kezeli:
Adat fajtája Adatkezelés célja, indoka Az adatkezelés időtartama
magánszemély megbízó / megbízott családi és utóneve, születési neve, születési helye és ideje, személyazonosító okmányainak típusa és száma, lakcíme, anyja neve, email címe, telefonszáma a szerződés létrehozása, kapcsolattartás keretszerződés esetén annak megszűnését, eseti megbízáskor annak teljesítését követő 8 év (Számviteli megőrzés)  
társas-vállalkozót képviselő magánszemély neve, email címe, telefonszáma a szerződés létrehozása, kapcsolattartás keretszerződés esetén annak megszűnését, képviselet megszűnésé, eseti megbízáskor annak teljesítését követő 3 hónap
egyéni vállalkozó neve, székhelye, egyéni vállalkozói igazolvány száma, bankszámla száma, email címe, telefonszáma a szerződés létrehozása, kapcsolattartás keretszerződés esetén annak megszűnését, eseti megbízáskor annak teljesítését követő 8 év (Számviteli megőrzés)
oktatáson / tréningen résztvevők neve önkéntes hozzájárulás alapján, az oktatáson, tréningen történő kapcsolattartás zárt tréning esetén a tréning szervezésének kezdetétől az esemény megtörténtét követő 15 év, nyílt tréning esetén az tréning szervezésének kezdetétől az esemény megtörténtét követő 15 év
mentorálás a megbízó által kijelölt személyekkel – a résztvevők neve, email címe, telefonszáma önkéntes hozzájárulás alapján, kapcsolattartás a megbízóval kötött keretszerződés tartama és az azt követő 10 év
fényképek, videók a vállalkozás honlapján az oktatáson, képzésen résztvevőkről önkéntes hozzájárulás alapján, dokumentálás, a tevékenység bemutatása az érdeklődőknek a résztvevők egyedi hozzájárulásának visszavonásáig
magánszemélyek rendeléshez felvett adatai: név, email cím, szállítási cím, számlázási adatok, telefonszám önkéntes hozzájárulás alapján, a rendelés teljesítése, számla kibocsátása a számla kibocsátását követő 8 év (Számviteli megőrzés)
a hírlevélre feliratkozottak neve, email címe, a feliratkozás dátuma önkéntes hozzájárulás alapján információ nyújtása, kapcsolattartás a feliratkozástól a visszavonásig, illetve ha a megadott e-mail címről visszapattanna a küldött e-mail, akkor a levélkiküldő rendszer visszapattanó státuszba helyezi az e-mail címet, és a rendszer egyáltalán nem küld további e-mailt, amíg a hiba el nincsen hárítva. Ilyenkor telefonon veszik fel a kapcsolatot az ügyféllel. Ha a telefonos megkeresés sem lenne sikeres, akkor az adatokat 3 hónapon belül törlik. Ha az ügyfél a telefonos megkeresés alkalmával megerősíti, hogy szeretne további leveleket, és elhárítja a visszapattanás okát a saját levelező rendszerében, vagy megad új e-mail elérhetőséget, akkor visszavonásig újra küldik neki levelet.
a Vállalkozás közösségi oldala használóinak személyes adatai (nem zárt csoport) Facebook/Google+/Twitter/Pinterest/Youtube/Instagram/Linkedin stb. közösségi oldalakon önkéntesen regisztrált neve, illetve a felhasználó nyilvános profilképe valamennyi érintett részére, aki önkéntesen regisztrált a Facebook/Google+/Twitter/Pinterest/Youtube/Instagram /Linkedin stb. közösségi oldalakon, és „lájkolta” a Vállalkozás weboldalát, információ nyújtása, kapcsolattartás az adatok forrásáról, azok kezeléséről, illetve az átadás módjáról, és jogalapjáról az adott közösségi oldalon tájékozódhat az érintett. Az adatkezelés a közösségi oldalakon valósul meg, így az adatkezelés időtartamára, módjára, illetve az adatok törlési és módosítási lehetőségeire az adott közösségi oldal szabályozása vonatkozik
a Vállalkozás közösségi oldala használóinak személyes adatai (zárt csoport) Facebook/Google+/Twitter/Pinterest/Youtube/Instagram/Linkedin stb. közösségi oldalakon önkéntesen regisztrált neve, illetve a felhasználó nyilvános profilképe valamennyi érintett részére, aki önkéntesen jelentkezett a Vállalkozás Facebook/Google+/Twitter/Pinterest/Youtube/Instagram/Linkedin stb. közösségi oldalakon, és kérte felvételét a zárt csoportba, számára többlet-információ nyújtása, kapcsolattartás a jelentkezés elfogadásától a kilépésig vagy kizárásig. Az adatkezelés a közösségi oldal zárt csoportjában valósul meg, így az adatkezelés időtartamára, módjára, illetve az adatok törlési és módosítási lehetőségeire az adott csoport első rögzített posztjának szabályozása vonatkozik
blog hozzászólás a vállalkozás honlapján: név, email cím a vállalkozás webes felületén keresztül, bárki által megtekinthető, önkéntes hozzájáruláson alapuló személyes naplóvélemény közreadása, hozzászólás írásának lehetővé tétele a feliratkozó részére a megadott adatok kezelése mindaddig tart, amíg az Érintett hozzájárulását vissza nem vonja írásban
blogbejegyzés értesítő: email cím hozzászólás írásakor a megfelelő mező bejelölésével a feliratkozó önkéntes hozzájárulása alapján lehetősége van értesítést kérni arról, ha az adott blogbejegyzéshez új hozzászólás érkezik a megadott adatok kezelése mindaddig tart, amíg az Érintett hozzájárulását vissza nem vonja írásban
felelősségi igényt / panaszt benyújtó neve, lakcíme, azonosító igazolványainak megnevezése és száma jogi eljárás alapján az igény / panasz elbírálása a válasz kiküldésétől számított 5 év
meghatalmazottak személyes adatai: valamely, a vállalkozással kapcsolatos ügyben az érintett helyett és nevében eljáró személy neve, lakcíme, azonosító igazolványainak megnevezése és száma önkéntes hozzájárulás alapján az érintett ügyének intézése az ügy elintézésétől számított 5 év
A szerződéskötéshez szükséges adatok megadása a Vállalkozás szerződésben foglalt szolgáltatása nyújtásának feltétele, megadásuk hiányában, illetve azok utólagos törlési kérelme esetén a szolgáltatás nem vehető igénybe. A többi adat megadása önkéntes, az adatkezeléshez adott hozzájárulás visszavonása nem érinti a korábbi adatkezelés jogosságát. 

III. Az adatkezelők köre

 Adatkezelésre jogosult személynek minősülnek a Seminar Consulting Kft. munkavállalói/megbízottjai.

IV. Adattovábbítás, adatfeldolgozás

A Vállalkozás adattovábbítást végez. Web-es rendelések esetén a kiszállítási adatokat továbbítja a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft-nek. A Vállalkozás adatfeldolgozóként a számviteli feladatok ellátásához könyvelőt vesz igénybe: WOMI Kft. (Ásotthalom, Radnóti u. 4.) A Vállalkozás honlapjának tárhely-szolgáltatója: Tárhely.eu, 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.,   A vállalkozás webáruházának tárhely-szolgáltatója: ShopRenter.hu Kft. A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304. A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu   A vállalkozás hírlevélküldő és CRM rendszere a SalesAutopilot rendszer. Ennek adatfeldolgozója és tárhely-szolgáltatója: SalesAutopilot Kft. Kapcsolattartó: Khauth György Telefonszám: 36306243934 E-mail: info@marketingszoftverek.hu) Az adatkezeléssel összefüggő tevékenysége:
  • technikai háttér biztosítása
  • egyéb (email marketing szolgáltatás, e-commerce és az ügyfélkapcsolatok menedzselése)
Az adatfeldolgozó címe: 1089 Budapest, Golgota utca 3. Az adatfeldolgozás helye/webhely vagy pontos cím/: 1 Burlington Rd, Dublin 4, Ireland Az adatfeldolgozási technológia: Információs rendszerrel   A vállalkozás marketing tanácsadója és piackutatója, és ezzel összefüggésben az adatfeldolgozója: Clientfactory Kft. Kapcsolattartó: Kovács Balázs Márk Telefonszám: 06 30 868 3446 E-mail: balazs@ugyfelgyar.hu Az adatkezeléssel összefüggő tevékenysége:
  • marketing szolgáltatás, felmérések készítése, az ügyfélkapcsolatok menedzselése
Az adatfeldolgozó címe: 2724 Újlengyel, Határ út 12. Az adatfeldolgozás helye/webhely vagy pontos cím/: 1022 Bp. Alvinci út 54.

V. Az érintettek adatkezeléssel összefüggő jogaik

Tájékoztatáshoz való jog: az érintett kérésére megfelelő méretű, nyelvű, egyszerű nyelvezetű és könnyen fellelhető információt köteles adni az adatkezelő az adatkezelés lényeges szempontjairól (ki, mit, mire, hogyan, mettől, meddig használ). Hozzáféréshez való jog: a magánszemély kérhet tájékoztatást arról, hogy történik-e rá vonatkozó adatkezelés, és ha igen, akkor mely adatait kezelik. Adatok helyesbítésének kérése: az érintett jelezheti, hogy a kezelt adatok pontatlanok, és kérheti, hogy azok helyett mi kerüljön feltüntetésre – az adatok pontosságáért az adatkezelőt terheli a felelősség, így célszerű időről időre ellenőrizni azok pontosságát. Törléshez való jog: az érintett bármikor kérheti adatai törlését. Amennyiben az adatkezelő hozzáférést engedett harmadik személyeknek a törölni kért adatokhoz, akkor tájékoztatnia kell mindazokat, akik számára nyilvánosságra hozta az érintett adatot, hogy minden hivatkozást, illetve náluk tárolt személyes adatot töröljenek. Az adatkezelés korlátozásához való jog: bizonyos esetekben a személyes adatok kezelésével érintett személy kérheti személyes adatai kezelésének korlátozását – például egy tisztázatlan, jogvitás helyzetben, vagy akkor, ha az adatkezelés nem szükséges már, de az adatalany azt mégis szeretné. Adathordozhatósághoz való jog: az érintett kérheti, hogy a rá vonatkozóan kezelt adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban (pl. .doc, .pdf stb.) megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályozná az eredeti adatkezelő. Azaz megkönnyíti az adatkezeléssel érintett helyzetét, hogy személyes adatait egyik adatkezelőtől a másikhoz vigye át. Tiltakozáshoz való jog: az érintett jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból kifolyólag bármikor tiltakozzon személyes adatainak meghatározott okból történő kezelése ellen. Ez tipikusan akkor szokott megtörténni, amikor az érintett nem adta hozzájárulását személyes adatai adott kezeléséhez. Hozzájárulás visszavonásához való jog: az érintett jogosult arra, hogy hozzájárulását bármikor visszavonja. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájáruláson alapuló, a visszavonás előtti adatkezelés jogszerűségét. Adataival kapcsolatos jogainak gyakorlását az érintett az adatkezelőhöz címzett nyilatkozattal kérheti szóban, írásban, postai címen, e-mail címen, weboldalon – célszerűen azon a fórumon, amelyen keresztül az adatok jogszerűen az adatkezelőhöz kerültek. Szóbeli kérés esetén arról jegyzőkönyvet kell felvenni és abból egy másolatot az érintettnek átadni. Amennyiben az érintettnek az adatkezeléssel kapcsolatban panasza van, először javasoljuk az adatkezelőnél (azaz a Vállalatnál) megtenni. A panasz kivizsgálására és megválaszolására 25 naptári nap áll az adatkezelő rendelkezésére. Amennyiben panaszát továbbra is fenntartja, bírósághoz (lakóhely szerinti illetékes törvényszék) vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz az alábbi elérhetőségeken:   Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
posta cím: 1530  Budapest, Pf.: 5.
cím: 1125  Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
URL http://naih.hu
koordináták: É 47°30'56''; K 18°59'57''
Jelen Tájékoztatót a Vállalkozás módosíthatja, a mindenkor aktuális tájékoztató a Vállalkozás honlapján érhető el. Budapest, 2018. augusztus 15.